// منطقه 8 کرج

نیاز به سازنده و زمین در منطقه 8 کرج

مشارکت در ساخت ملک، به معنای همکاری با یک شرکت ساختمانی یا یک شخص حقوقی در ساخت یک واحد مسکونی یا تجاری است. در این روش، شرکت ساختمانی با افرادی که علاقه‌مند به خرید یک واحد مسکونی یا تجاری هستند، توافق می‌کند که همکاری کرده و هزینه‌های ساخت واحد را با هم تقسیم کنند.

در این روش، شرکت ساختمانی از کلیه خدمات مربوط به ساخت واحد مسکونی یا تجاری، نظیر طراحی، ساخت، نظارت و نصب تجهیزات و امکانات لازم برای واحد، عهده‌دار است. همچنین، افرادی که در این روش مشارکت می‌کنند، نیز می‌توانند با ارائه سرمایه‌ی مورد نیاز، در ساخت واحد مورد نظر شرکت کنند و پس از پایان کار و تحویل واحد، به عنوان مالک آن در ثبت‌نامی شوند.

تیم حامی مشارکت با بانکی فوق العاده از زمین داران و سرمایه داران در منطقه 8 کرج اقدام به ارائه خدمات مشارکت در ساخت می نماید.

سازندگان منطقه 8 کرج

حامی مشارکت دارای بزرگترین بانک سازندگان در منطقه 8 کرج می باشد

مالکین منطقه 8 کرج

حامی مشارکت دارای بزرگترین بانک ملک در منطقه 8 کرج می باشد

منطقه 8 شهر کرج در استان البرز واقع شده است. این منطقه، در شمال شرقی شهر کرج قرار گرفته و از شمال به کوه های البرز، از شرق به منطقه 7 کرج، از جنوب به منطقه 17 کرج و از غرب به شهرستان های کرج و نظرآباد محدود می‌شود.

در مورد امکانات منطقه 8 کرج، می‌توان به پارک‌های عمومی، مراکز خرید، بازارچه‌های محلی، مدارس و دانشگاه‌ها، بانک‌ها و مراکز خدماتی، مساجد و اماکن مذهبی، پزشکی و درمانی و سایر امکانات شهری اشاره کرد.

همچنین، از جاذبه‌های گردشگری منطقه 8 کرج می‌توان به پارک‌های آبی، موزه هنرهای معاصر، باغ پرندگان کرج، فضای سبز گلستان غدیر، مجتمع فرهنگی ورزشی نیایش و… اشاره کرد.

منطقه 8 کرج با مرکز شهر کرج از طریق شبکه جاده‌ها و خیابان‌های شهری متصل است. برای رسیدن به مرکز شهر کرج، می‌توان از خیابان امیرکبیر و خیابان شهید بهشتی استفاده کرد که به سمت مرکز شهر می‌روند. همچنین، خیابان های شهید نواب صفوی و شهید رجایی نیز به مرکز شهر کرج متصل هستند.

اما از طریق حمل و نقل عمومی نیز می‌توان به مرکز شهر کرج و مراکز تفریحی دسترسی داشت. در منطقه 8 کرج، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی در محلات مختلف وجود دارند و می‌توان با استفاده از خطوط اتوبوس یا سرویس‌های تاکسی به مراکز تفریحی و مرکز شهر کرج سفر کرد. همچنین، با استفاده از خطوط قطار شهری کرج نیز می‌توان به مرکز شهر و سایر مناطق شهری و استان البرز دسترسی پیدا کرد.

یکی از مناطق بکر و پارکی کرج در این منطقه پارک شهید چمران است.

پارک چمران کرج یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های شهری در منطقه 8 کرج واقع شده است. این پارک به مساحتی بیش از ۲۰ هکتار دارای امکانات متنوعی از جمله فضای سبز، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، بازی‌های کودکانه، سالن ورزشی، استخر و سونا است.

این پارک در منطقه‌ای با اقلیم معتدل و آب و هوای خوب واقع شده است و به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای تفریح و سرگرمی در کرج شناخته می‌شود. با توجه به نزدیکی پارک چمران به خیابان امیرکبیر، این پارک به راحتی قابل دسترسی است و در طول سال به خصوص در فصل بهار به دلیل طبیعت زیبایی که دارد، بسیاری از افراد به آن سفر می‌کنند.

همچنین، در این پارک مراکزی مانند کافی‌شاپ، رستوران و فروشگاه نیز وجود دارد که امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کند.

اگر نیاز به سازنده و یا نیاز به زمین دارید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

حامی مشارکت بهترین سامانه مشارکت در ساخت در کرج 

01
انتخاب منطقه
منطقه و محله خود را در تهران انتخاب می کنید و یا با کارشناسان تماس می گیرید
اطلاعات بیشتر
02
ثبت اطلاعات
با توجه به سازنده بودن و یا مالک بودن اطلاعات خود را ثبت کنید.
اطلاعات بیشتر
// چه طوری کار میکنیم ؟

مراحل اجرایی
مشارکت در منطقه 8 کرج

03
بررسی اطلاعات
اطلاعات ملکی و سرمایه ای شما توسط کارشناسان بررسی و انتخاب می گردد
اطلاعات بیشتر
04
قرارداد مشارکت
با توجه به فایل نهایی عقد قرارداد صورت گرفته و روند اجرایی شروع می گردد
اطلاعات بیشتر
مشاوره فناوری اطلاعات

برای از بین بردن نقاط درد گردش کار ، اجرای فناوری جدید و ادغام اوراق بهادار برنامه ، به ذهن برتر ما اعتماد کنید.

ملک
تعداد ملک های موجود در منطقه 8 کرج
سازنده
تعداد سازندگان موجود در منطقه 8 کرج
// مناطق برگزیده ما

در کدام محله های منطقه 8 کرج مشارکت می کنیم

// نیاز به سازنده و یا زمین در منطقه 8 کرج دارید ؟

با حامی مشارکت تماس بگیرید

// برخی از مراکز مهم منطقه 8 کرج

دسترسی به چه مکان هایی دارید؟

در منطقه 8 کرج شما به پاساژ زکیخانی – پاساژ آزادی – چهارراه دانشکده – سینما هجرت – پارک چمران – پارک شرافت – امام زاده حسن – کاروانسرای شاه عباس صفوی و جاده چالوس دسترسی خواهید داشت.

// راه ارتباطی سریع با ما

در هر کجای دنیای مجازی
حامی مشارکت حامی سرمایه شماست