// زمین و ملک با موقعیت مکانی مناسب

نیاز به زمین و ملک جهت مشارکت در ساخت

همواره پروسه ساخت و ساز در ایران یک پروسه اجرایی حساس است و نیازمند این می باشد که با دقت تمام مسیر ساخت و ساز توسط یک مسیر مشخص و مدون اجرایی شود.

اگر سازنده ای به نام هستید و دارای نمونه کارهای متعدد در کشور می باشید و یا سرمایه ای در جهت مشارکت در ساخت دارید و به دنبال زمین و ملکی مناسب جهت سرمایه گذاری در شهر یا منطقه خود می باشید، می توانید هم اکنون با کارشناسان حامی مشارکت جهت مشاوره در امر ساخت و ساز و مشارکت در ساخت تماس حاصل نمایید.

ملک های ارزنده

حامی مشارکت بزرگترین مرکز معرفی ملک های خاص

بیش از 1000 پروژه اجرایی

بیش از 1000 پروژه موفق مشارکتی در سراسر کشور

آنچه باید در مورد سرمایه گذاری ملکی بدانیم :

سرمایه گذاری ملکی و ساخت و ساز از جمله روش های مهم سرمایه گذاری هستند که می توانند برای کسب سود و افزایش دارایی های شخصی و یا سازمانی مفید باشند. در ادامه به بررسی این دو روش سرمایه گذاری می پردازیم:

سرمایه گذاری ملکی:
سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، به عنوان یکی از روش های معمول سرمایه گذاری، از دیدگاه برخی از سرمایه گذاران به عنوان یکی از بهترین راه های کسب درآمد در بلند مدت شناخته شده است. در این روش، سرمایه گذار به دنبال خرید ملکی است که قیمت پایینی دارد و در آینده، با افزایش قیمت ملک، سود بالایی را به دست می آورد.
این روش سرمایه گذاری به دو صورت خرید مستقیم و یا سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری ملکی (REIT) صورت می گیرد. در صورت خرید مستقیم، سرمایه گذار می تواند مستقیماً ملک را خریداری کند و سود خود را از روی اجاره آن به دست آورد. در صورت سرمایه گذاری در REIT، سرمایه گذار می تواند از طریق خرید سهام در این صندوق ها، به سرمایه گذاری در بازار املاک دسترسی پیدا کند.

سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز:
سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز به دو صورت خرید سهام شرکت های ساختمانی و یا سرمایه گذاری مستقیم در پروژه های ساختمانی انجام می شود. در این روش، سرمایه گذار می تواند به عنوان شریک یا سرمایه گذار در یک پروژه ساختمانی شرکت کند و درآمد خود را از فروش واحد های ساختمانی در آن پروژه به دست آورد.
همچنین، سرمایه گذار می تواند از طریق خرید سهام شرکت های ساختمانی در بازار سرمایه به سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز دسترسی پیدا کند. با توجه به روند رشد جمعیت و نیاز به مسکن در بسیاری از کشورها، سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز به عنوان یکی از راه های مهم سرمایه گذاری در نظر گیری می باشد.

در کل، هر دو روش سرمایه گذاری ملکی و ساخت و ساز، پتانسیل بالایی برای کسب سود بلند مدت دارند، اما هر کدام دارای مزایا و معایب خود هستند که باید قبل از سرمایه گذاری در آنها، به دقت بررسی شوند. در مورد سرمایه گذاری ملکی، مزایای آن شامل افزایش ارزش ملک در طولانی مدت، درآمد پایدار از اجاره ملک، و امکان انتقال مالکیت ملک به دیگران است.

روش های مرسوم سرمایه گذاری ملکی :

سرمایه گذاری در بخش ملکی و ساخت و ساز، یکی از مهمترین روش‌های سرمایه گذاری است که برای بسیاری از سرمایه گذاران جذابیت دارد. در ادامه، به برخی از روش‌های سرمایه گذاری ملکی و ساخت و ساز اشاره خواهم کرد:

  1. خرید ملک: یکی از روش‌های سرمایه گذاری ملکی، خرید ملک است. با خرید ملک، سرمایه گذار می‌تواند درآمد ثابتی از اجاره ملک داشته باشد و در آینده با فروش ملک، سود حاصل شده را به دست آورد.

  2. سرمایه گذاری در پروژه‌های ساخت و ساز: سرمایه گذاری در پروژه‌های ساخت و ساز، شامل سرمایه گذاری در توسعه و ساخت ساختمان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی است. این روش، امکان سودآوری بالا را در مقایسه با دیگر روش‌های سرمایه گذاری ملکی، فراهم می‌کند.

  3. سرمایه گذاری در بازسازی و بهبود ساختمان‌های قدیمی: سرمایه گذاری در بازسازی و بهبود ساختمان‌های قدیمی، شامل خرید ساختمان‌های قدیمی و بازسازی آن‌ها با هدف بهبود و ارتقای کیفیت، افزایش ارزش و افزایش درآمد از اجاره آن‌ها است.

  4. سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش ملک: سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش ملک، شامل خرید ملک با هدف فروش به قیمت

آنچه اشاره شد موضوعات مرسوم در بخش ملک است و در صورتی که تمایل دارید در خاص ترین مدل سرمایه گذاری ملکی یعنی مشارکت در ساخت وارد شوید با کارشناسان ما جهت دریافت اطلاعات سرمایه گذاری خود تماس حاصل نمایید.

// چه طوری کار میکنیم ؟

مراحل اجرایی
مشارکت در ساخت حامی مشارکت

01
انتخاب منطقه
منطقه و محله خود را در تهران انتخاب می کنید و یا با کارشناسان تماس می گیرید
اطلاعات بیشتر
02
ثبت اطلاعات
با توجه به سازنده بودن و یا مالک بودن اطلاعات خود را ثبت کنید.
اطلاعات بیشتر
03
بررسی اطلاعات
اطلاعات ملکی و سرمایه ای شما توسط کارشناسان بررسی و انتخاب می گردد
اطلاعات بیشتر
04
قرارداد مشارکت
با توجه به فایل نهایی عقد قرارداد صورت گرفته و روند اجرایی شروع می گردد
اطلاعات بیشتر
مشاوره فناوری اطلاعات

برای از بین بردن نقاط درد گردش کار ، اجرای فناوری جدید و ادغام اوراق بهادار برنامه ، به ذهن برتر ما اعتماد کنید.

نمونه کار
پروژه های ساخته شده یا در حال ساخت
سازنده
فایل زمین و ملک جهت سرمایه گذاری
// مناطق کاری کل کشور

در همه استان های ایران مشارکت می کنیم

// نیاز به زمین مناسب در ایران دارید ؟

با حامی مشارکت تماس بگیرید

// راه ارتباطی سریع با ما

در هر کجای دنیای مجازی
حامی مشارکت حامی سرمایه شماست